miércoles, 28 de octubre de 2015

Eternal running


 ETERNAL RUNNING

Igandean, nire aita ikustera joan ginen, ama, ni eta nire anaia. Oztopoz beteriko lasterketa
 batean parte hartu zuen. Lasterketa hamar kilometrotakoa zen eta 70 oztopo zituen Oso gogorra izan zen lasterketa, edo hori iruditu zitzaidan. Amaitzerakoan ikusi genuen nire aitak 1:49 an egin zuela lasterketa.
Klasifikazioetan 1418. geratu da eta bere kategorian 147.  
Agian urte betean nik egiten dut lasterketa, beste bi egingo direlako Galdakaon.


Resultado de imagen de eternal running

3 comentarios:

  1. Nik pentsatu ere ez, beldur pilo bat emoten dit lasterketa ori

    ResponderEliminar
  2. Nik pentsatu ere ez, beldur pilo bat emoten dit lasterketa ori

    ResponderEliminar
  3. Niri ere ,sure aitak se ausarta den,madre mia

    ResponderEliminar