jueves, 29 de octubre de 2015

PERRETXIKOAK

                                                                 PERRETXIKOAK
Resultado de imagen de perretxikoak euskal herria
Urriaren 31ean joango gara perretxikoak hartzera.Autobusa hartuko dogu gandasegin eta eramango gaitu mendi batera.Ordu bat gutxi gora behera egongo gara perretxikoak hartzen.Ordua pasa ondoren hamaiketakoa jango dugu (antolatzaileak ematen digu janaria).Jan ondoren joango gara autobusera,eta Galdakora bueltako garaEtorri ondoren eman behar ditugu perretxikoak antonlatzaileei.
Hurrengo egunean 12etan Gandasegin perretxikoen aurkezpena egongo da.Talde asko egongo dira, itxaron beharko dogu denbora asko esateko nork irabaziko duen (pasadan urtean irabazi genuen opari bat).

8 comentarios:

  1. Nik ezin dut perrtxikoen bila joan beste herri bstera joan naiz

    ResponderEliminar
  2. Nik ez naiz joan perrtxikorn bila

    ResponderEliminar
  3. nik gaur joan naiz perretzikoak artzera

    ResponderEliminar
  4. nik gaur joan naiz perretzikoak artzera

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  6. Aiser ,Iñigo,Ander,Oier,urretako bat,Marc eta ni 5.k geratu gara.

    ResponderEliminar
  7. Lehiaketan 5.nak geratu ginen.

    ResponderEliminar
  8. Nire ahizpak eta nik parte hartu dugu eta perretxiko askoren izenak ikasi ditugu.

    ResponderEliminar