domingo, 1 de noviembre de 2015

ASTEBURU HONETAN

Ostirala:Arratsaldean, futbol entrenamendura joan nintzen, entrenatzaile berria etorri zen. Geroago plaza gorrian futbolera jolastu nuen, ondoren bote-botera eta azkenik nire etxera joan ginen pizza batekin eskuan.

Larunbatean: Futbol partidu bat neukan, 4:2 irabazi genuen , nik 3 gol sartu nituen: faltaz,penaltiz eta zelai erditik bota nuen eta largero eta gol izan zen, azken gola nik kornerra atera eta nire taldeko jokalari bateri emon eta bizkarrekin gola sartu zuen, oso dibertigarria izan zen gol hori. Arratsaldean 'HALLOWEEN' ospatu  nuen Galdakaon. Ez zidaten txutxe bat erez emon!!!

Igandean: Goizean etxerako lanak egin nituen, ondoren 12:00etan gutxi gora beherera, perretxikoak ikustera joan nintzen geroago nire aitaren baratzean janari berezi bat jan eta egin genuen. Nire aitaren baratzean jolastu nuen. Geroago nire aitaren oiloak ikusi eta arrautzak hartu, bost minutu barru piperrak, uteko azken tomatea, kalabaza, kalabazina eta gauza gehiago hartu genituen. Nire lehenengo aldiz izan zen erleen erlauntzara joan nintzela. Arratsaldean Andramariko kontzertu batera joan ginen. Gaueko bederatzietan nire teleskopioa hartu eta artizarra, izar-iheskorra…ikusi nuen. 


            ASTEBURU HAU OSO POLITA IZAN DA.



1 comentario: