domingo, 15 de noviembre de 2015

BARIKUAK 13



                                                     
                                                    BARIKUAK 13   


Aste honetan eukin dogu barikua 13a.

Herrialde askotan eta historiaren barruan barikuak 13 egunak sorte txarra ematen duela esaten dute.
Teoria desberdinak dagoz: batzuk esaten dute Erdiarotik datorrela sineskeri hau, beste batzuk kristianuen sineskeria barruen 13 ziren Jesuseren azkenengo afarian, eta gero barikuan kruxifikatu egin zioten.
Jende asko uste du egun hau berezia edo magikoa dela,  baina beste batzuk bildurtuta jartzen dira: istrupu gehiago pasatzen ohi dira, jendea ez du hegazkinik hartzen edo bidaiatzen, hoteletan ez dute nahi 13 garren pisua edo ta gela zorte txarragaitik, eta beste alde batetik  batzuk loteria erosten dute ia tokatzen jakien.

Ere daude beste sineskeri batzuk zorte txarra ematen dutena adibidez: eskailera baten azpitik pasatzea, gatza jaustea, kristalak apurtzea, katu baltzak,  guardasola etxe barruan zabaltzea...

Arainegun barikuak 13 izugarrisko erasoak egon ziren Parisen, 100 pertsona baino gehiago hil ziren eta 200 zaurituta 6 atake desberdinetan.


BARIKUA 13 EGUN BELTZA FRANTZIAN 











5 comentarios:

  1. Agian bai sorte txarra barikuak 13

    ResponderEliminar
  2. Nire portala hamairugarrena da eta momentuz ez digu sorte txarra emoten guri

    ResponderEliminar
  3. Ze pena Frantziakoek ni 13an Ostirala ez dut izan sorte txarrarik

    ResponderEliminar
  4. Ze pena Frantziakoek ni 13an Ostirala ez dut izan sorte txarrarik

    ResponderEliminar