domingo, 15 de noviembre de 2015

DANTZA RITMIKAKO TXAPELKETA



          DANTZA RITMIKAKO TXAPELKETA

Niretzat Dantza Ritmikoa dantza berezi bat bezalakoa da. Dantza mota hauetan txiribueltak, espagata eta horrelako gauzak egiten dira,  liluragarriagoa iruditzeko eta egin behar duen funtzioa betetzen du. Norbaitek pentsatuko du ez dela hainbesterako baina bai hainbesterako da.

Ikusi ahal duzue noizbait telebistan THE NEXT STEP izeneko programa bat? programa horretan oso dantzari onak daude eta Dantza Ritmikako zenbait pertsonek oso antzerako egiten dute dantza.

Dantza Ritmikoa oso zabalduta dago gaur egun mundu guztian zehar eta toki askotan aurki dezakezu dantza hori ikasten den eskola bat.

Atzo nire lehengusinekin joan nintzen Eibar-eko Dantza Ritmikako txapelketa batera, oso ondo pasatu genuen.

Pena handia Eibarko Dantza Ritmikako txapelketak urtean behin edo birritan bakarrik ospatzea.

Eibarko Dantza txapelketetan zehar produktu ezberdinez beterik dagoen zezta bat zoztekatzen da eta dantzari bakoitzari gutxi gora behera 24 txartel banatzen zaizkio saltzeko. Batzen den diruarekin traje xelebre berriak, pilotak, uztailak . . . eta hainbat gauza gehiago erosten dira.

Eibarreko klubean oso dantzari onak daude.
Dantza gustatzen bazaizue eta akrobaziak baita ere hau da zuen dantza mota. Mutilek ere aukera daukate honelako klub batean sartzeko, orduan aprobetxatu.




6 comentarios:

  1. Oso ondo daude paragrafoak kokatutak eta bikain dago

    ResponderEliminar
  2. Nik gimnasia ritmika egiten dut eta nik ere nahi dut txapelketa batean egotea.

    ResponderEliminar
  3. nik lehen joaten nintzen jimnazia erritmikara 5 urte uzte dut

    ResponderEliminar
  4. Nire arreba joaten da eta esaten du oso ondo pasatzen duela

    ResponderEliminar
  5. Asko gustatu zait zure sarrera BIKAIN!

    ResponderEliminar
  6. Asko gustatu zait zure sarrera BIKAIN!

    ResponderEliminar