domingo, 8 de noviembre de 2015

Hontza extrem

HONTZA EXTREM 


Asteburu honetan Hontza Extremnera joan naiz nire ama,aita eta anaiarekin.Hontza extrem mendian zegoen eta tirolina eta ostopokin.Lehenengo arnesa ipini ziguten eta gero mutiko bat etorri eta azaldu zigun nola egin behar zen ez jausteko.
 Ondoren denok abiatu ginen lehenengora nik lehenengoa izan nahi nuen baina nire anaiari utzi nion.Nire ama astiro zioan zeren eta apur bat zaila zelako, baina nik azkar egiten nuen.
Bat batean ikusi nuen armiarmazko sare bat (GEZURREZTAKOA) oso txikia zen eta ni arnesarekin bota nintzen oso dibertigarria zen.
Hirugarrenean ikusi nuen tirolina handia handia, ni bota nahi nintzen, bota nintzenean ematen zuen puentin egitean ari nintzela.Azkenean jatera joan ginen oso polita izan zen.
 

4 comentarios:

  1. Nik leku antzeko betera joan nintzen, SOPUERTABENTURA.

    ResponderEliminar
  2. Ni ere Jakara abiatzen naizenean batzutan horrelako tokietara joaten naiz.

    ResponderEliminar
  3. Oso dibertigarria benetan.

    ResponderEliminar