martes, 24 de noviembre de 2015

LAN BIDE-VS-MONTEFUERTE

  
                               LAN BIDE-VS-MOTEFUERTE

Nik Lan biden futbolera jolasten dut eta larunbatean Montefurtearen kontra jokatu nuen.Euria eta hotsa egiten zuen.1-3 irabazi genuen,partidua polita izan zen ,bi ekipoak ondo jokatu genuelako nire ustez. Gure porteroa eskua txarto dauka eta  gure ekipoko jokalari bat jarri zen.Lehenengo zatian bi taldeek ez genuen gol bat ere ez sartu.Bigarren partean gol bat sartu genuen eta beste ekipoek beste bat.Lehenengo gola gurea izan zen (enpropia).Beraiek zelai erditik atera bota eta gol.Hirugarren zatian bi gol satu genituen.Lehenengoa atera nuen  nik kornerra eta Unaik (Alaznen klasean dagoena) buruarekin emon eta gol bat sartu zuen.Bigarrena gol xelebrea izan zen, nire ekipoko batek baloia zeukan pasea emon nahi zuen baina jausi zen eta nahi gabe gola sartu zuen.

           PARTIDU HAU OSO POLITA IZAN DA !!!   





2 comentarios: