domingo, 8 de noviembre de 2015

LEHENENGO EGUNA CUBARA

LEHENENGO EGUNA(CUBARA)

maletas.jpg
2015ko martxoaren 9an 11:00etan aireportuan egon gine,etiketatzen maletak 2ordu egon ginen.Bilbon hartu genuen Bilbotik-Madrileko hegazkina,ordu bat eta erdi tardatu genuen.Madrilen Cubako hegazkina hartu genuen eta 2ordu egon ginen iladan sartzeko.Sartu ginenean oso triste jarri ginen, 9ordu egon behar ginelako.9ordu eta gero Cubara heldu ginen ,hartu genituen maletak hartu genuen bat eta zabaldu genuenean ez zen gurea eta nire ama oso triste jarri zen ze han zegoen nire arropa guztia eta negarrez hasi zen,baina hori maletan nola zegoen telefonoa deitu zuten eta nire aita eta nire lehengusina aireportura joan ziren eta gure maleta hartu zuten eta neskari bere maleta emon zioten.Heldu zirenean nire ama oso pozik jarri zen eta ni ere bai. 


2 comentarios:

  1. Se dibertigarria Garazi, ni inoiz joan naiz Kubara

    ResponderEliminar
  2. Ni inoiz ez naiz joan kubara baina gustatuko litzaidake.

    ResponderEliminar