domingo, 8 de noviembre de 2015

NIRE ASTEBURUA






















Larumbata:Larumbatean goizean alemaniako eskolara joan nintzen.Ordu 1etan ateratzen naiz baina nik 12:00etan atera nintzen,eskontza bat neukalako.Udaletzean izan zen zeremonia,eta nire oparia izan zen oro bat,3. nire iseko koroan abesten duelako.Guk gauen joan ginen ez genuen jan or,gutxi gora behera 16:30 joan ginen.Oso ondo pasatu genun eta koptelean asko jan genuen.
iGANDEA:Igandean goizean ez nuen egin esr egin baina arratzaldean 17:00etan June eta Leire ren urtebetetzea zen,Telepizzan izan zen.An 3 urtebetetze zeuden Oierena, Ugaitz eta June eta Leire.Pizza jan eta gero animadora bat jolasak eta dantzak egiteko 18:00tik 20:00etara.Limbo-sapira-gallinita ciegara eta dantzatzera jolastu genuen.21etan gutxi gora bera etxera joan ginrn.

No hay comentarios:

Publicar un comentario