lunes, 23 de noviembre de 2015

nire birraitite


                                        NIRE BIRRAITITE


Gaur beste egun batzuetan bezala nire birraitite bisitatzera joan gara beren etxera.

Antonio du izena eta 103 urte ditu, 1912ko Martxoaren 30an  jaio zen Galdakaon.
La Dinamitan egin zuen lan bere bizi guztia eta jubilatu eta gero liburu bat idatzi zuen lantegiaren buruz nire amarekin, bere izenburua Historia de la Fábrica "La Dinamita" de Galdakao da.
Gerra denporan eusko gudaria izan zen.
Gerra bukatu eta gero animaliak asko maite zuenez, oiloak eukiten hasi zan, gutxi gora bera 1000 oilo zeukazan eta arrautsak saltzen eban. 1953an Santo Tomas eguneko saria lortu eban bere oilo eta oilarrengaitik.  

Beragaz gagozanean, esaten digu zelan bizimodu aldatu den 100 urte honetan,  nola  lehen ez zegoan telefono mugikorrik, telebista koloretan, ordenagailurik, ez ziran washapik bidaltzen eta abar.

Orain, naiz eta burua ondo eukin txirrinkako aulki baten dago.


¡¡¡ MOSU POTOLO BAT AITITE ANTONIO!!







9 comentarios: