domingo, 1 de noviembre de 2015

PERRETXIKOEN BILA

PERRETXIKOEN BILA

  Gaur, igandea nire aitarekin joan naiz "Anboto" izeneko mendi     polit batera perretxikoak hartzera. Han perretxiko asko daude bi     taldetan sailkatzen dira, lehenengo taldean perretxiko onak daude eta bigarren taldean perretxiko txarrak daude. Anboton, hiru         motako perretxikoak hartu ditugu. Izen arraroak dituzte baina oso gozoak dira, hauek dira:                                                                       "Lengua de vaca" izeneko perretxiko batzuk hartu ditugu, gero        "Urretsak" izeneko beste perretxiko batzuk eta niretzat gozoen         dagoena,"Boletus" izeneko  perretxikoa.                                        Anboton oso goizean joan ginenez, ez zegoen jende askorik,              diruditzen zuen bakarrikgeundela nire aita eta ni.                                                           

Oso ondo pasatu dut egun hau gustatuko litzaidake egun hau berriro errepikatzea.
                   

   
AMETS MADARIAGA

2 comentarios: