viernes, 4 de diciembre de 2015

COMILLASERA NOA

COMILLASERA NOA

Larunbata honetan Comillasera joango naiz, Comillas herri txiki bat da, eta oso jende gutxi bizi da eta Cantabrian dago. 

Uda guztietan joaten gara ni eta nire familia eta udako denbora batzuetan nire lengusiñak eta nire aitite-amamak etortzen dira gurekin egoteko. Kotxez ordu bat eta erdi behar da.
Oso polita da, asko joan naiz herria bisitatzera, orain buruz dakit herriaren bideak.
Asko joaten gara horko hondartzara, oso polita da.
Comillasen eraikin oso polit bat dago, "El Capricho". Barrutik gauza interesgarri asko daude ikusteko eta kanpotik ere bai. Antonio Gaudi deitutako arkitekto batek eginda.
Comillasen gustatzen zaidan jatetxe bat dago "La aldea" deitutakoa.



                                    

2 comentarios:

  1. Sorte ona dekozu bi herrietan etxea eukin

    ResponderEliminar
  2. Nik zurekin joan nintzen eta nik ere El kapritzora joan nintzen.

    ResponderEliminar