jueves, 10 de diciembre de 2015

GABONAK

GABONAK

Hurrengo abenduak 24 Gabona izango da. Eta 24ren gauan Olentzero etorriko da opariak ematera, 25an opariak ikusiko dugu, nik irrikitan nago opariak ikusteko.
Gabon festa Kristau relijiokoa da. Navidad hitza latinetik dator ,"nativitas". 
Jesus, Jainkoaren semea da eta abenduaren 24an jaio zen. 33 urtekin hil zen. Guk olentzero daukagu baina beste toki batzuetan  beste batekin ospatzen dute, eta famatuena Papa Nöel da.
Leku batzuetan belena egiten da, nire aititek bat egin du, eta youtuben ipiniko du. Beste urte batzuetan ere egin du, eta bideo hau iazko belena da.
Orain, 2015 urte pasatu dira Jesus hil zenetik, hau da guk urteak zenbatzen dugu justu Jesus hil geroztik 
Espero dut aurtengo gabonak onenak izatea. 
GABON ONAK IZAN!!

8 comentarios:

  1. ni irrikitzen nago gabonak heltzeko

    ResponderEliminar
  2. ni irrikitzen nago gabonak heltzeko

    ResponderEliminar
  3. Ahu bai poza!!!!Laster gabonak!!!!

    ResponderEliminar
  4. Nik eskatu dut mila gauza

    ResponderEliminar
  5. Nik eskatu dut mila gauza

    ResponderEliminar
  6. Se poza gabonak eltzerako daudelako!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  7. Zure aititek egin duen Belena izugarri polita da.

    ResponderEliminar
  8. Zure aititeren belena izugarria da eta oso handia!!!!!!!!!

    ResponderEliminar