miércoles, 9 de diciembre de 2015

NIRE ASTEBURUN BETEA

   
NIRE ASTEBURU BETEA

Asteburu hau luzea eta berezia egin da zubiari esker, eta nik pilo bat aprobetxatu egin dut.

Abenduak 6: Urtero bezala nire gurasoak, arreba eta ni Iparraldeko herri batzuetara joatea ohi dugu egunpasan. Aurten, Biarritz, Bidart eta Donibane Lohizune bisitatu egin doguz, han aprobetxatu dogu gabonetako erosketa  batzuk egiteko, adibidez janaria, apaingarriak gabonetako zuhaitzarentzako etab. Herri guztiak  jende beterik egon dira adibidez Bidarten abesbatzen erakusketa egon da eta Donibane Lohizunen  zanpanzaharrak ibili dira kalez-kale.

 
Abenduak 7: San Mamesera joan gara Athletic-i Malagaren kontra jolasten ikusten, baina inork ez du golik sartu.

Abenduak 9 : Gaur Durangoko azokaren azken eguna denez nire aita eta ni bertara joan gara. Han liburu eta diska pilo bat ikusi dut eta idazle eta abeslari asko bertan egon direz . Nik Gatibu eta Ken Zazpiren argazkia eta zinadura lortu dut


HAU BAI ASTEBURUA !!!!!!!!!!!!!



4 comentarios:

  1. Se pena Athletic ez suela irabazi, beno obeago empatatu galdu baino.
    Sarrera oso polita Ohier

    ResponderEliminar
  2. Niri ere gustatuko litzaidan Athletic irabaztea

    ResponderEliminar
  3. Se pena Athletik ez irabastea

    ResponderEliminar
  4. Se pena Athletik ez irabastea

    ResponderEliminar