martes, 22 de diciembre de 2015

TXORIZOAK EGITEN



Orain dela gutxi txorizoa egitera joan nintzen nire ahizpa eta aitarekin. Ez ginen bakarrik egon nire amama, bere ahizpa eta nire aitite etorri zirelako askoz goizago lana pixka bat aurreratzera, beraiek guk txorizoak egiten esperientzia handia ez dugula dakitenez,  dena prest utzi ziguten guk lanari erraz-erraz ekiteko.
Txorizoak egitea ez da erraza batez ere inoiz egin ez dituzunean, baina Ione eta biok oso arin ikasi genuen.
Nik txorizoak lotu egin nituen eta noizean behin nire amamari laguntzen nion.
Txorilzoak egiteko erropa zaharra edo zikina eramatea da aproposena, horrela zikintzerakoan ez du hainbeste garrantzirik. Hona hemen txorizoak egiten zoazenerako hainbat proposamen:

- Lasai egon, txorizoak ondo egin behar dira eta denbora behar dute.

- Lehen esan dizuedan bezala erropa zaharra eraman.


3 comentarios: