viernes, 8 de enero de 2016

EDURRA BILBON

Erregeen karrozak ikustera joan nintzen. Oso politak izan ziren .
Lehenengo postariak Minions jantzita banderinak ematen ari ziren ume guztioi.
Nire ama, nire aita, nire ahizpa, nire osaba eta nire lehengusua joan ginen.
Niri gehien gustatu zitzaidan karroza bola erraldoi bat barruan edur artifiziala zeukana izan zen.
Bola erraldoiaren aurrean mendi txiki bat zegoen eta handik edur artifiziala botatzen zuten eta edurra egiten zegoela zirudien.
Aingeruak ere pilo bat gustatu zitzaizkidan. Geroago, hainbat karrozen atzetik errege magoak atera ziren.
Erregeak eta gero karameluak hartzera joan ginen eta azkenean autobusa hartu eta Galdakaora bueltatu ginen.




5 comentarios:

  1. Nik lenengo filan, ikusten nebilen eta bai polita hori bola bat batean zegoela elurra eta neska bat

    ResponderEliminar
  2. Nik ez nuen ikusi baina oso polita izango da esta?

    ResponderEliminar
  3. nik inoiz ez naiz joan

    ResponderEliminar
  4. Nire ustez oso polita da

    ResponderEliminar
  5. Kabalgata polita izan zen.

    ResponderEliminar