jueves, 7 de enero de 2016

ERREGE MAGOEN EGUNA

ERREGE MAGOEN EGUNA



Gaur, 2016/01/06 errege magoen eguna izan da eta gaur goizean denok altzatu garenean saloira bajatu gara eta zuhaitzaren azpian opariak egon dira, denak poz-pozik ipini gara. Geroago gosaltzera joan gara eta gosaria bukatzean banaka-banaka opariak zabaltzen hasi gara.
Denok bakoitzaren opariak zabaltzean eta gosaria bukatzean, jateko ordua eman digu eta korrikan janztera joan gara. Gero pintxo batzuk jatera joan gara Topara eta gero joan gara San Miguelera eta nagusiek sagardoa edan dute eta txikiek rabak jan ditugu. Hori ondoren nire amamaren etxera igo gara bazkaltzera eta porrusalda goxo-goxoa jan dugu lehenengoz, bigarren platerrean bildotsa jan dugu eta ere goxo-goxoa egon da eta hirugarren platerra asko gustatu zait, izan da nire amamak egindako roskoi super goxoa. Niri ez zait tokatu roskoia nire anaiari tokatu zaio eta.

Resultado de imagen de roscon

4 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Nik ere ondo pasatu nuen errege magoen egunean

    ResponderEliminar
  3. Urte hau oso polita izan da

    ResponderEliminar
  4. Niri ez zait gustatzen baina oso itxura ona dauka

    ResponderEliminar