martes, 12 de enero de 2016

GRATIS ANOETARA

Nire talde guztokoena Athletic da, Bilbokoa. Baina nire aitaren bankua 2 sarrera opari dio Errealaren partidu bat ikusteko. 
Partidua arratsaldeko lauretan zen, jan eta gero ikusiko genuela zen gure plana.
Nik talde guztokoena ez da Erreala, baina esin nuen ezetz esan, gainera Erreala euskalduna da eta euskaldun taldeak ere ditut guztoko. Ikusi nuen partidua Erreala Balentziaren kontra zen.
Donostira joan ginen kotxan, ordu bat eta gero gero gutxi gora bera, jatetxe bat bilatu genuen jateko.
Jan eta gero zagiduan joan ginen partidua ikustera anoetan. 16:00 partidua hasi zen eta Errealak partiduaeren kontrola eramaten zuen. Lehenengo zatia amaitu eta gero empate zeuden Erreala eta Balentzia, 0-0. Erreala aukera asko ekui zuen gola zartzeko, baina ez zuen zartu.
Bigarren zatia hasi zen eta eta lehenengo zatia bezala zen partidua baina aukera batean Jonathas deitutako Errealeko jokalari bat zartu zuen Anoeta guztia altzatu zen pozaren-pozez. Errealan Bruma deitutako jokalari beltzaran bat zegoen, eta partiduaren onena izan zen. 
Denbora bat eta gero Jonathas berriro sartu zuen buruarekin gol bat, berriro denak gora. Azkenean Erreala 2-0 irabazi zuen eta oso pozik negoen. Esperientzia ona izan zen beste zelai eta bat ikustea.



3 comentarios: