miércoles, 27 de enero de 2016

Nire lehengusinaren urtebetetzean

Urtarrilak 16 izan nire lehengusinaren urtebetetzea. 16 urte egin zituen. Ni  bere ahizparekin egon nintzen (hamar urte ditu). Familia asko joan ginen jatera, nire amama, nire aitite...etab.
Jan ondoren  Wii-erajolastu genuen nire ahizpa, nire lehengusina( hamar urtekoa) eta ni. Jolastu eta gero,  nire lehengusinen beste familia etorri zen, orduan hitzegin zuten beraien gauzetaz. Nire lehengusina (hamar urte dituena) urtebetetze bat zeukan orduan joan ginen nire ahizpa, nire ama eta ni berarekin urtebetetzera eramateko. Etorri ginenean  merendola 
egin genuen, baina jateko orduan jan genuenez asko, ez genuen goxe asko. Nik jan nuen pixka bat . Gero etorri ziren tartak eta txokolatea. Nik ez nuen jan txokolatea ezta tarta, baina lagundu nuen asko. Merendola amaitu eta gero, ez nuen egin ezer bakarrik egon nitzen nire amarekin. Ze nire lehengusina (hamar urtekoa) zegoen urtebetetzean, nire beste lehengusina ( 16 urtekoa  )  egon zen bere lagun batekin eta nire ahizpa denbora guztian mugikorrarekin.

1 comentario: