viernes, 8 de enero de 2016

ZelaiAlai

ZelaiAlai
Nik lehenengo egunean zaldiei beldurra neukan, baina gero lasaitu nuen eta en neukan beldurra.Leenengo egunean iniziazioko kolonietara joaten nintzen eta trote,nola ezan ibiltzeko,eskuma eta eskerraraino mugitu...
Hiru egun barru ezn zidaten hasi al naisela klaseak.Nire ama ez zuen nahai nik apuntatzera klaseak 200euro kostatzen zelako,baina azkenean apuntatu zidan.Horain igandetan noa eta eta oso kantzagarria da baina oso ondo pasatzen duzu.
Nik larunbatetan noa 15:30 zaldiari orrastu behar dudalako eta bere gaulatik atera,zergatik 16:00etan egon behar naiz montatuta 17:etan bukatzeko.

5 comentarios:

  1. Nik beti izan dut beldurra zaldian montatzea.

    ResponderEliminar
  2. Gainera 2OO€ niretzat oso garestia da

    ResponderEliminar
  3. Niri ere gustatuko litzaidake joan baina ezin dut joan.Bestela bai joango nintzen niri asko gustatzen zait zaldiak

    ResponderEliminar
  4. Akatz asko daude bsina sarrera polita

    ResponderEliminar
  5. morro handia duzu niri ez didate uzten eta..

    ResponderEliminar