miércoles, 17 de febrero de 2016



10 Urte eta gero eguzkiko eklipsea

2026ko abuztuaren 12an eguzkiko eklipsea egongo da, denbora asko falta da 10 urte, gutxi gora bera gure bisitzaren bikotza.
Resultado de imagen de eclipse solar 2026Ikaragarri polita izango da, benetan. Tzarrena denbora asko falta dela da, espero dut ikustea. Gau bat bezala izango da, guk 20 edo 21 urte izango ditugu, unibertsitatean egongo gara.
Bloga, ez da egongo. Guk sortearekin ikusiko dugu. Oraindik asko falta da, baina irrikitan nago.

5 comentarios:

  1. Ikusgarria izango da, eklipsea egotea guk unibertsitatean egongo garenean.

    ResponderEliminar
  2. Bai oso ikusgarria izango da

    ResponderEliminar
  3. Nik seguru ikusiko dut

    ResponderEliminar
  4. Nik seguru ikusiko dut

    ResponderEliminar
  5. Gustatuko litzaidake zurekin ikustea, agian Comillaseko hondartzatik.

    ResponderEliminar