miércoles, 24 de febrero de 2016

Andorrara noa!

ANDORRARA NOA!

Martxoaren 28an Andorra-ra noa nire familiarekin, Aste Santuan. Ez naiz inoiz joan baina nire ahizpa, (Gorane) eta bere senarrak (Javi) proposatu ziguten hara joatea Aste Santuan oso polita delako, dibertitzen zara etb. Azkenean nire ahizpa eta bere senarra ere etorriko dira gurekin!!
Nire ahizpak web orri batean erakutsi zidan zelako gauzak dauden Andorran eta ni ahoa zabalik geratu nintzen, gauza ikaragarriak zeuden! Adibidez:
Naturlandia izeneko parke batean, daude;eskiatzeko pistak, tirolinak, zoo-a, zaldian ibiltzeko tokiak, eta gauza dibertigarri gehiago, niri nire ahizpak erakutsi zidana asko gustatu zitzaidan, harrituta geratu nintzen.
Caldeara ere joango gara, spa moduko bat dena. Umeak ere joan daitezke!

Gogo asko ditut martxoaren 28a izatekoo!!!


Hauxe da, elurran joateko, flotagailu moduko batekin.
DIRUDI OSO DIBERTIGARRIA!




Hau da barraka bat, ahal duzula gelditu eta segidu eskuekin.
ZELAKO ABIADURA DARAMAN BARRAKAK!




Leku hau Caldea da, spa moduko bat da eta ere daude pistinak.
GOGO ASKO DITUT!

5 comentarios: