viernes, 26 de febrero de 2016

EUSKALDUNA JAUREGIKO IRTEERA


Datorren asteazkenean, Euskalduna jauregira joango gara. Martxoaren  2an
Resultado de imagen de el viaje de jare y onaPasa den ostegunan ere egin genuen irteera bat, inoiz ez dut egin bi irteera hain segidu. Aurreko irteeran, lehenengo Riberako merkatura joan ginen, eta gero Museo Etnografikora. Oraingo honetan Musika-Música ikusiko dugu. 
Resultado de imagen de el viaje de jare y ona-Franz Schubert: Vienan jaio zen 1797ko urtarrilaren 31an. Musika asko gustatzen zitzaion, eta oso gazte hil zen arren bere burua melodiaz beteta zegoela esaten zuten. Bere lagunekin piano edo abestea gustatzen zitzaion.
Resultado de imagen de el viaje de jare y ona-Felix Mendelssohn: Hamburgen jaio zen 1809. urteko otsailaren 3an. 8 urteekin konpositorea izatea lortu zuen, beretzat amets bat zena. Berak nahi zuen bere seme-alabeek musika, kirolak eta hizkuntzak ikastea, eta bidaiatzea. Sortea euki zuen txikitatik batutarekin ikasi ahal zuelako.
-Richard Wagner: Leopzigen jaiota 1813ko maiatzaren 22an. Ez zuen bere aita ezagutu, txikitatik nahi zuen izan antzerkizale on bat, baina margolaria eta poeta izatea ere nahi  zuen. Bere etxean beti joaten ziren musikariak, horrregaitik berak ere nahi zuen bat izan.
Resultado de imagen de musika-musica 2016Resultado de imagen de el viaje de jare y ona-Richard Strauss: Munitzen jaio zen 1864ko ekainaren 11an. Kontzertu askotara joaten zen, horregaitik musika asko gustatzen zaion. Bera oso ona zenez txikitatik musikako pieza ezagunak egiten zituen. Konpositore hauetatik gehien bizi izan duena da.
Artidta hauen pieza batzuk entzungo ditugu egun horretan. Ikuskizuna "El viaje de Jare y Ona" deitzen da. Espero dut denak oso ondo pasatzea musikako ikuskizun honetan. Egia esan inoiz ez naiz egon Euskalduna Jauregian, bakarrik nire ama, nire aita eta nire arreba, ni ez. 

Seguru polita izango dela!

1 comentario: