miércoles, 24 de febrero de 2016

nire aitite eta bere igeltsoa

Larunbatak, otsailak 16, nire amama eta nire aitite joan ziren Ea-ra. Atera ziren paseo bat ematera. Orduan euri asko egiten zuenez nire aitie irristatu zen. Min handia hartu zuen eta nahiko zaharra denez ezin zen altxatu baina azkenean altxatzea lortu zuen.
Goizean nire izekok deitu zuen nire aita (esnatu gintuen denak) esateko joateko Ea-ra nire aitite ospitalera eramateko. Nire izeko etorri zen guri zaintzeko.
Resultado de imagen de PERONENire ahizpa, nire izeko eta ni joan ginen taberna batera, nire aitak esan zigun apurtu zuela peronea . Gero joan ginen etxera. Deitu genion nire amamari galdetzeko etorriko baziren jatera eta esan zigun zeudela Bilbotik. Orduan joan ginen etxera. Nire ahizpa, nire izeko eta nik egon ginen telebista ikusten. Gero etorri zen nire aitite, nire amama eta nire aita. Aititek igeltso bat zeukan. Ondoren nire amama egin zuen janaria eta jan genuen. Lehenengo zeukan muleta baina ezin zuen segidu eta orain alokatu dute gurpil-aulkia.


Resultado de imagen de GURPIL AULKIAResultado de imagen de ea vizcaya                   GURPIL-AULKIA
EA

3 comentarios: