lunes, 22 de febrero de 2016

NIRE ASTEBURUA

Asteburu honetan Castrora joan naiz.


LARUNBATEAN:

Resultado de imagen de castro urdiales  Larunbatean autora igo nintzen eta Castrora joan nintzen. Castrora heltzean patinak edo patinetea hartu genuen eta paseora joan ginen. Herrira heltzean jatetxe txinatar batera jatera joan ginen. Jan ondoren nire osabak eta nire izekok deitu ziguten Castrora etorriko zirela nire lehengusu txikiarekin. Nire lehengusua etorri eta gero denok farora arte paseo bat egin genuen eta gaueko 10:00ak inguru pizzeria batera joan ginen afaltzera. Azkenik Castron daukagun etxean lo egin genuen.



IGANDEAN:

Resultado de imagen de castro urdialesIgandean esnatu eta gero  problemen fitxa amaitu nuen eta gero berriro paseo bat egitera joan nintzen eta gero bueltatu . Gure Castroko etxean makarroiak jan genituen eta arratsaldean  autoa hartu genuen eta Galdakaora bueltatu nintzen eta nire etxera afaltzera joan nintzen .

2 comentarios: