martes, 23 de febrero de 2016

Nire asteburua

Asteburu hau oso dibertigarria iruditu zait. Nire familiarekin asteburu guztia pasatu dut.


Larunbata: Larunbatean Egun guztia Max Center-eko denda gunean egon nintzen. Krunch-eko tabernara joan ginen jatera. Karla menua hartu nuen, asko gomendatzen dizuet. Jan eta gero arropa dendetara joan nintzen. Ez nuen asko erosi, baina erosi nuena polit-polita iruditzen zait. Berandu egin zen eta etxera joateko ordua iritsi zen.

Igandea: Igandean goizean-goiz esnatu nintzen, Barrika hondartzara joateko. Han jan genuen, eta pixka bat jolastu. Hondartzara bajatu nintzen eta 482 eskailera kantatu nituen. Pipak batzuk erosi nituen eta Artea denda gunera joan ginen. Han Haggen dasheko izozki bi jan nituen! Ze gozoak! Denda guztiak itxita zeuden eta etxera joan behar izan genuen.
Hauxe izan da nire asteburua!

3 comentarios:

  1. Oso asteburu dibertigarria eduki duzu

    ResponderEliminar
  2. Asteburu ona, baina niri arropa probatzea aspergarria diruditzen zait

    ResponderEliminar
  3. Asteburu polita,baina niri erez ez zait guztatzen arropa
    probatzea

    ResponderEliminar