miércoles, 17 de febrero de 2016

ORAINDIK GABONAK GOGORATZEN...

Niri gabonak asko gustatzen zaizkit opariengatik, baina batez ere familiarekin egoten naizelako. Gabonetan mahatsak jaten ditut, asko ez zaizkit gustetan, baina jan bear badira jaten ditut. 

Janari ederra egiten dugu familia guztiarekin batera: arkumea, marrazkiloak tomatearekin, angulak eta entsalada. Oso ondo pasatzen dut gabonetan nire lehengusuekin. 

Urtero bezala amamaren etxean lo egiten dugu nire lehengusuak eta nik. Beti nire amamaren etxean egiten dugu afaria eta hurrengo egunean jaten dugu terrazan. Zenbat gogoratzen ditudan gabonak...          

4 comentarios:

  1. Nik ere gogoratzen ditut gabonak oraindik

    ResponderEliminar
  2. Niretzat ere gabonak oso politak dira sure familiarekin egoten zarelakp

    ResponderEliminar
  3. Oso oso politak dira gabonak baietz

    ResponderEliminar
  4. Gabonak ospakizun bereziak dira

    ResponderEliminar