miércoles, 17 de febrero de 2016

Salamanca

                                                          SALAMANCA

Inauteriko asteburuan Salamancara joan nintzen. Etxetik 10:00etan etxetik atera ginen, eta ordu batetarako heldu ginen.
Korriketan jatera joan ginen, ni eta nire anaia gose ginelako. Jan genuen pizza bat eta espagetiak. Jan eta gero trenean igo ginen eta ikusi genuen Salamanca guztia.
Jaitsi ginenean dendetara sartu ginen eta ni eta nire anaia (Asier) erosi genuen sudadera bat, jartzen zuena Universidad de Salamanca. Jarraian denda batera sartu ginen pasteltxoak eta opilak zituena. Hor maisuarentzako pastak hartu nituen. Eguna bukatzeko hotelera joan ginen eta nire aitak eta nire anaiak futboleko partidua ikusi zuten eta ni eta nire ama telebista ikusi genuen.





4 comentarios: