lunes, 14 de marzo de 2016

Ahal izango bazenu, zure gorputzaren zein atal aldatuko zenuke?

21 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Oso esperimentu interezgarria da.Ni bakarrik apendizea kenduko ninduke ez gaizotzeko. Horrezgain ezer ez nuke aldatuko, Daukanarekin adoz nago. Berdin zait nolakoa naizen.

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Videotik niri ez zait ondo iruditzen pertsona horiei nahiz eta orrela izan orrela deitzea. Nik ez nuen nire gorputzetatik eser aldatuko. Niri videotik gehien guztatu zaidana izan da ume horiek "cola de sirena, boca de tiburon...esan dutenean eta niri ere egoak edukitzea asko guztatuko zitzaidake.

    ResponderEliminar
  5. Nik gelan esan nuen ile gehiago euki nahi nuela, baina ez nuen bi aldi baino gehiagotan pentsatu. Ondo pentzatu dut eta altuagoa izan nahiko nuen. Gertazen zaidana da edozein pertsonarekin nagoenean oso txikia zentitzen naiz. Nire lagun batsuk deitzen didate enana, eta konparatzen didate. Oso txarto pasatzen dut. Beste gauzak uste dut ez nahiko nituela aldatu, ze, azkenengo andreak esaten duen bezala, gehiago aldatuko banuen, ez nintzen Paule Vega izango.

    ResponderEliminar
  6. Nire ustez ezin dugu ezer aldatu,defektuak gureak direlako eta gure gorputz zati bat delako. Hori esan nahi du bideoak.
    Pertsona batzuk aldatu nahi dute haurtzarako trauma batzuk daukatelako.

    ResponderEliminar
  7. Niri ez zait ondo iruditzen umeak garenean inguruko jendeak gure gorputzagatik kritikatzea. Gu, lagunekin, lankideekin eta gainerako jendearekin ondo portatzen bagara beraiek ere gurekin ondo portatuko dira.
    Niretzat ez dut nire gorputzetik ezer aldatu behar, naizen bezalakoa izatea gustatzen zaidalako. Nire ustez ume horien erantzunak guztiz aproposak izan dira. Nagusi horien lekuan jartzen naizen bakoitzean errukitu egiten naiz eta egia esan inork ez du tratu txarrik merezi. Gehien gustatu zaidana ume horiek esan dutena izan da,"hegoak eduki nahi ditut" eta horrelako gauzak.

    ResponderEliminar
  8. Nik ez nuke aldatuko ezer nire gorputzatik. Guztatzen zaidalako nola naizen.
    Umeen erantzunak izan dira klaseko berdinak. Lehenengo geratu dira dudetan baina pentzatu eta gero ezan dute zerbait nahi dutena eukin. Baina beraien partez ez zuten aldatuko

    ResponderEliminar
  9. YO NO CAMBIARÍA NADA DE MI CUERPO. ME GUSTA COMO SOY.
    ME HAN GUSTADO MUCHO LOS NIÑOS Y NIÑAS DEL VÍDEO.

    ResponderEliminar
  10. Ni ez dut nahi kendu ezer, baina ipini bai egoak, eta gauzak egitea nire gorputzarekin teletransportatu gehiago guztatu zaidana izan dira umearen erantzunak zergaitik imaginatutak izan dira adibidez: tiburoiaren ahoa sirenaren bustana.

    ResponderEliminar
  11. Nik ez nuke aldatuko ezer nire gorputzatik. Guztatzen zaidalako nola naizen.
    Umeen erantzunak izan dira klaseko berdinak. Lehenengo geratu dira dudetan baina pentzatu eta gero ezan dute zerbait nahi dutena eukin. Baina beraien partez ez zuten aldatuko

    ResponderEliminar
  12. Ni ez dut nire gurputzatik gauza bat ere ez aldatu nahi, zeren eta niretzat nire gorputza ondo dago oso-osorik baina,hegoak euko ahal banuondo egongo zen! Bideoatik gehien guztatu zaidana izan da azkenean denak konturatu direnean eta barrezka hasi barrezka hasi direnean denak batera

    ResponderEliminar
  13. Nik aldatuko nuen nire ile kizkurra. Ez zaidalako guztetzen eukitea eta naiago dut ile leuna. Bideoarekin ikasi dut pila bat gauza .
    Eta besteei guztatzen ez zaiona eta zuri guztatzen e zaizuna ez ez duzu aldatu behar .Adibidez beltzarana ba zara eta orregatik molestatzen ba dizute ez duzu aldatu behar zure kolorea .Bideoa gustatu zait pila bat,.

    ResponderEliminar
  14. Ni ez nuke nire goputseko eser aldatuko,gustatzen zait naisen moduan.Nik uste dut pertsona horiek aldatu nahi dute bulling egiten diotelako ume tsikiak ikusean ni susko egoak eta telekinesis.

    ResponderEliminar
  15. ni eres ez nahi dut ezer aldatu

    ResponderEliminar
  16. Nik nire gorputzetik ez dut nahi ezer aldatu baina gauza bat bai, pozitiagoa izan, oso negatiboa naizelako. Nik naguzia izango naizenean espero dut ezer aldatu, nik nshi dudalako izan nahizen modukoa. Nire uztez aurpegia eta ile aldatu eta gauza gehiago ez du balio ezertarako eta gainera batzutan gauzak aldatzen dizute eta itzusiago zaude.

    ResponderEliminar
  17. Nik ez nuke aldatuko ezer, bakoitza da den bezala.
    Denok itzura desberdinak daukagu baina orregatik ez gara desberdinak.

    ResponderEliminar
  18. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  19. Bideo polit, polita.
    Nik ez nuke ezer aldatuko, bezte pertzona bat izango nintzen.
    Guztatzen zait nahi zen bezala, ez da inporta bazua, altua, belarri handiak,
    begi txikiak... bakoitza da bera den bezala

    ResponderEliminar