domingo, 20 de marzo de 2016

AITAREN EGUNA OSPATZEN



Pasa den larunbatean, nire familiarekin aitaren eguna ospatu genuen batera.
Lehenengoz, etxean nengoela, nire aitari, nik egindako marrazki bat opari nion, nik eta nire arrebak.
Gero Artxandara abiatu ginen jatera.
Guk lehenengoak izan ginen ailegatzen.
Guretzako, Artxandara joatea tradizio bat da.

Beti joaten gara "Restaurante Isidro" deitutako jatetxera, nik, eta nire lengusiak, filetea jan genuen, nik 2 filete jan nituen, eta oso gozoak zeuden.
Gero, txokolatezko izozkia aukeratu nuen.
Eta amaitzean, beti bezala gozoki batzuk eman ziguten. 
Gero, momenturik onena.... Opariak! Opariak ematen hasi ginen, nire aititeri, aitari, eta osabei. 
Ordurako, atera ginen barrutik, txarrena zen, euria egiten zuela, eta ezin genuen belarran jolastu, eta urtero bezala, argazki batzuk atera ginen familiako batzuk. 

Resultado de imagen de artxanda restaurante isidroTaberna batera joan ginen geroago, baina bete-beteta zegoenez, nire aititek txurroak erosi zituen eta nire aititeen etxera joan ginen jatera. Familia osoa joan zen, eta txokolatea txurroekin jan genuen.
Amaitu eta gero etxera joan ginen.
Eta horrela izan da nire ospakizuna Aitaren egunean.

4 comentarios: