martes, 15 de marzo de 2016

ARNASA


13 comentarios:

  1. Ni arreba bat daukat, eta batzutan arnasa hartzen dut lasaitzeko. Baina beste batzutan ez naiz kontrolatzen.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik ere daukat arreba bat eta batzutan azerretzen nahiz asko zirikatzen didalako.

      Eliminar
    2. Nik ere daukat arreba bat eta batzutan azerretzen nahiz asko zirikatzen didalako.

      Eliminar
  2. Oso teknika ona aserrea entzeko.

    ResponderEliminar
  3. Niri ori askotan gertatzen zait, asko asarratzen naiz eta... Ezin naiz kontrolatu. Gehienetan nire lengusin txikiarekin gertatzen zait. Zerbait apurtzen dut eta nik ezaten diot: Mesedez ez ezan amari! Eta bera doa eta ezaten dio amari. Ori beti gertatzen zait.

    ResponderEliminar
  4. Nire ahizparekin haserratzen naizen bakoitzean nire bi lehengusinek zera esaten didate"Nahia, lasaitu zaitez. Arnasa sakon hartu eta 10rrerarte kontatu." Noizean behin kasu egiten diet baina beste batzuetan... Oso adibide ona iruditu zait purpurinarena.

    ResponderEliminar
  5. Umeak oso ondo egiten dugu azerretzerakoan eta hori egitea oso garrantzitzua da zeren eta ez duzu azerretuta egon nahi.

    ResponderEliminar
  6. Zelako historio polita ,pinguinoa petrolios beteta egotea eta mutila hartzea eta ematea ganaria, nik izango banintz betirako geratuko nintzen berarekin .

    ResponderEliminar
  7. Yo cuando me enfado hago lo mismo y me funciona,la rabia,la ira y el enfado desaparecen de mi cuerpo y me siento mucho más tranquilo, lo suficiente para poder hablar y dialogar sobre el problema. Aunque todos tenemos un limite.

    ResponderEliminar
  8. nik asarratzen naizenean arnasa hartzen dut

    ResponderEliminar
  9. Nik nire ahizparekin batzuetan borrakatzen naiz eta sua besala ipintzen nahiz baina gero arnasa artzen dut eta lasaiago ipintzen nago. Eta oso ondo iruditu zait purpurinarena.

    ResponderEliminar