viernes, 18 de marzo de 2016

Azkenengo eguna klasean

Gau azkenengo eguna izan da klasean. Oso egun ona izan dugu , lehenengo saioan ingelesa euki dugu eta jolasten egon gara primeran. Bigarren saioan poesia bat ordenagailura pasatu dugu eta ondoren patioa izan dugu. Patioan beti bezala oso ondo pasatu  dugu. Patiotik klasera joan gara eta pelikula  bat ikusi dugu baina pelikula ez da bukatu eta jantokira joan izan behar dugu.

Jantokiko patioan futboleko finala izan da baina bapuleada bat isan da Alexen ekipoan 20 pertsona baino gehiago izan dira eta gure taldean 10 bakarrik. Alexen taldeak 15-4 irabazi du baina ondo pasatu dugu.

Jan eta ondoren gaztelania egin beharrean pelikula bukatu arte ikusi dugu, baina pelikularen CDa txarto zihoalako Ikerrek ekarritako pelikula ikusi dugu: LA FABRICA DE CHOCOLATE. Oso polita izan da pelikula, horren ostean heziketa fisikoa izan dugu baina azkenengo eguna zenez patinetea edo zerbait eroatea utzi digu. Nik lon eroan dut baina maisuak 5 pertsonei deitu die berarekin landatzera joateko. Niri esan dit berarekin joateko eta nik lagundu diot. Azkenengo 5 minututan Alexekin futbolera jolastu dut.

                                     GAUR NIRE EGUNIK HOBERENA IZAN DA! 
Come sembrare dei perfetti idioti sullo skate | VICE | Italia

No hay comentarios:

Publicar un comentario