jueves, 10 de marzo de 2016

ASTE SANTUA ETA AITAREN EGUNA

Aste santua:
Resultado de imagen de aste santua 2016
-Bakarrik 8 egun falta dira Aste Santurako: Bihar (Ostirala), Larunbata, Igandea, Astelehena, Asteartea, Asteazkena, Osteguna ata Ostirala, hurrengo egunean Aste Santua aurkitzen dugu. Aste Santua 2 asteko iraupena dauka, edo berdina dena 14 eskola barik.
Irrikitan nago, hau nik behar nuena da, egun batzuk deskantzatzeko.
Aste Santu hau oso ona izango da. 
 
Aitaren eguna:  
Resultado de imagen de aitaren eguna
-Aste santuko lehen egunean  aitaren eguna da, Martxoaren 19an ospatzen da. Eta nik eta nire familia osoa: Nire lengusinak, aititeak, osabak, nire arreba eta aitak, totalean 15 pertsona. Artxandako jatetxe batean ospatuko dugu. 
Artxandan egitea nire familiaren tradizio bat da, beti egiten dugu Artxandan.
Ere nago irrikitan festa honetarako, nire lengusinekin jolastuko dudalako. 
 
Oso ondo pasatuko dut!





6 comentarios:

  1. Nik oraindik ez dakit zer oparitu nire aitari

    ResponderEliminar
  2. Nik oraindik ez dakit zer oparitu nire aitari

    ResponderEliminar
  3. Nik uste dut familiarekin ospatuko dudala, baina ez dakit ere zer oparituko diodan

    ResponderEliminar
  4. Aitaren egunean nire arrebaren urtebetetzea da

    ResponderEliminar
  5. Aitaren egunean nire arrebaren urtebetetzea da

    ResponderEliminar