martes, 8 de marzo de 2016

EGUN GUZTIETAN EURIA EGITEN

Egun auetan egun osoan euria egiten egon da eta euria egiten jarraitzen dago. Denbora osoan aterkiarekin  egon behar gara eta nik kokoteraino nago euriarekin.
 Eta ere egun auetan hotz asko egiten hari du eta denak txamarrarekin goraino lotuta egon behar gara eta txanoarekin jantzita.
Euri honekin autoak egun hauetan autoek istripuak izan ditzakete.


Nik udaberria amaitzea nahi dut eta uda aztea: beroarekin,

piztinarekin, hondartzarekin...

Egun batean baizik eguzkia atera da baina besteetan ezer. 

 Gainera euriarekin bustitzen zara. Nik nahi dut beste 

egun baizik eguzkia ateratzea zergatik gero kaleak urpetuko 

dira euri guztiarekin.


3 comentarios:

  1. Egia duzu María! Heserretuta nau!

    ResponderEliminar
  2. Nire apurtu zait euritakoa!
    Eta hori da haizearen eta klimaren errua!

    ResponderEliminar
  3. Egia esan eguraldi kaxkarra dago.

    ResponderEliminar