martes, 15 de marzo de 2016

ESKER ONEKO PINGUINOA




23 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Bideo polita. Nik ere nahi nuke pinguino hori eunkin

    ResponderEliminar
  3. Bideo polita. Nik ere nahi nuke pinguino hori eunkin

    ResponderEliminar
  4. Horrelako animali bat nahi izango nuke izan.

    ResponderEliminar
  5. Ni ere nahiko nuke horrelako pinguino bat, oso gustura egongo nintzen berarekin.

    ResponderEliminar
  6. Niri ere gustatuko litzaidake horrelako laguna eukitea baina horrelako bizitza ez

    ResponderEliminar
  7. Niri gustatuko litzaidake horrelako pinguinoa eukitea

    ResponderEliminar
  8. Niri ere gustatuko litzaidake horrelako laguna eukitea

    ResponderEliminar
  9. Nik ez dut ikuzi horrelakorik eta gainera ez zait gertatu hori.

    ResponderEliminar
  10. Historio polita eta lagun ona

    ResponderEliminar
  11. Pinguino hori bai polita dela eta rrasa arraro bat dauka. Se suertea eukin du pinguino hori gizon hori aurkitu duelako, horain pinguinoa gizon horrekin dago eta seguru oso ondo dagoela.

    ResponderEliminar
  12. Niri ere guztatuko litzaideke animali bat izatea, pingüino hori oso polita da, gizon hori oso ondo tratatzen dio animaliari.
    Video polita

    ResponderEliminar
  13. Niri ere gustatuko litzaidake horrelako pinguinoa eukitea nire etxean.

    ResponderEliminar
  14. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  15. Ni ere pinguino bat ikusten badut bakarrik janaria eta edateko gauza bat emango nien.

    ResponderEliminar
  16. naidit euki lagun bat orelakoa.

    ResponderEliminar
  17. Zein istorio ahin polita, asko guztatuko litzaidake horrelako pinguino bat edukitzea. Gizona empatia edukitzeagatik eta laguntzeagaitik bizitza osorako lagun bat egin zuen.

    ResponderEliminar
  18. Ni nahi dut pinguino bat etxean.

    ResponderEliminar
  19. Es una de las historias más bonitas y conmovedores que he visto en mi vida y también es muy empática ya que ese hombre pensó que si fuera ese pingüino querría que le ayudaran. A mí me parece una historia muy tierna, también porque el pingüino se sentía tan agradecido que visitaba siempre al hombre.

    ResponderEliminar
  20. istoria oso polita izan da eta niri hori gertatu zitzaidan erizo batekin

    ResponderEliminar
  21. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar