domingo, 6 de marzo de 2016

Eskolan zorteatutako sarrerak euskaldunara

Lehenengoz, mila esker emon behar dizkiot Enairi, berak bere sarrerak oparitu zizkidalako. 


Hiruretan nire amari lanera eraman behar izan genuen nire aita eta ni hiruretan, eta sobratu zen denbora gasolina-zerbitzu batera joateko izan zen, nire autoari gasolina gutxi geratzen zitzaiolako. Euskalduna jauregira berandu heldu ginen, baina pixka bat bakarrik. Burgoseko konserbatorioko ikasleak orkesta bat egin zuten. Biolinak, biolak, tronpetak, tubak, dumbalak..eta horrelako instrumentuak zeuden. Egia esan pixka bat aspertu nintzen, eta nire aitaren mobilarekin jolasten egon nintzen. Musika beldurren filmena bezalakoa zen. Oso arin bukatu egin zen, bakarrik hogeita hamar minutu. Denbora gehiago egon ziren txalotzen jotzen baino. Ez dut gezurrik esango, oso ondo jotzen zuten burgostarrak. Bukatzerakoan Nahia ikusi nuen. Berarekin hitz egiten egon nintzen minutu batzuk. Esaten zuen berak pentsatzen zuela siesta ederra botako zuela, baina ez.
Gero nire aita eta ni Ballonti-ra joan ginen. Zapatu oso dibertigarria izan zen.

2 comentarios:

  1. eskerrikasko,baina nire lagun bat joan zen eta ordu bat egon zen se arraro

    ResponderEliminar
  2. eskerrikasko,baina nire lagun bat joan zen eta ordu bat egon zen se arraro

    ResponderEliminar