domingo, 6 de marzo de 2016

GALDAKAOKO LEHIAKETA

Atzo lehiaketa izan nuen eta izan zen arratsaldez. Ni oso urduri nengoen, ez nuelako egin lehiaketa. Egin nuen lehiaketa Galdakaon eta Ariadnerekin, Ahinize,Allison, Anne ...aurka egin nuen. Egin nuen 4x100m 4 luze espalda, 100m 4 luze krol eta 200m 8 luze tximeleta. Oso gogorra izan zen.Egin genuen Amorebieta, Los Angeles, Tabira, Portugalete,Kosnoaga -Gernika...Batzutan hasten dira mutilak eta beste batzutan neskak, lehiaketa honetan hasi ziren mutilak. Nire lagun bat hasi zen negarrez oso urduri zegoelako. Urte honetan 5 zati daude.
Bost estilo daude: TXIMELETA-MARIPOSA, ESPALDA,BRAZA,KROL-KROL.
100 espaldan egin nuen 1'35'' Tximeletan 47'' eta Tximeleta guztian 3'38''min.
Postan hitz egin zuten Bizkaiko igeriketa eta esan zuten aurten Galdakaokoak lehenengoak direla.


BESTE ARGAZKI BAT DAGO INTERNETEN.

http://www.elcorreo.com/dxt21/201603/02/piscinas-quedan-pequenas-20160302100953.html



2 comentarios:

  1. Esan duzun guztia kontuan hartuz seguru nago oso gogorra izan zela lehiaketa hori.

    ResponderEliminar