miércoles, 9 de marzo de 2016

"Maximo Moreno" musika eskola

Resultado de imagen de escuela de musica maximo moreno galdakao
Duela bost urte gutxi gora bera, musikara apuntatu nintzen. Musikan zuk nahi duzun instrumentua autatzen duzu eta andereño-maisuek nola jotzen den irakasten dizute. Nik pianoa aukeratu nuen. Baina ez dizute irakasten bakarrik instrumentua jotzen, ere bai solfeo irakasten dizute. Solfeon musika teoriari buruz hitz egiten dute, azaldu eta batzuetan, musika partiturak klasearekin abestu behar dira. Solfeora joan ahal dira instrumentu guztiak. Ez bakarrik kitarrak, txirulak edo bateria. Musikan hiru urte egiten duzunean, konjuntora joan behar zara. Konjuntuan bi ikasle batera jotzen dute. Ez dute zergaitik bi instrumentu bardin izan behar. Ni adibidez pianoa jotzen duen ikasle batekin noa. Hiru urte egiten dituzunetik aurrera, koroa egin ahal duzu. Zuk nahi duzun urtean korora joan al zara. Nik oraindik ez dut egin koroa, baina datorren urtean egingo dut. Urtean zehar entzunaldiak egiten ditugu. Andereño-maisuek erabakitzen dute ikasleak noiz egiten dituen. Hiru entzunaldi daude; abenduan, martxoan eta ekainean. Hiruhilean hoberen egiten duzun partitura jo behar duzu.
Hau "Maximo Moreno" musika eskolako informazioa da.
Etorkizun baten musikaria izan nahi baduzu...
Animatu zaitez Maximo Moreno eskolara etortzen!
HelbideaUrreta Kalea, 21, 48960 Galdakao, Bizkaia.
Zenbakia: 946 01 04 55 


3 comentarios: