domingo, 6 de marzo de 2016

ZOZKETATUTAKO SARRERAGAZ EUSKALDUNA JAUREGIRA


Atzo, martxoaren 5an Euskalduna Jauregira joan nintzen. Sarrerak erregalatu zizkidaten, gelan zozketan irabazi nuelako nik, eta beste batzuk. 
Lehenengo, tortilazko ogitarteko bat jan nuen, nire aitarekin, eta gero Euskalduna Jauregira abiatu ginen biok. Barruan, Oiher Agirre ikusi nuen, eta berak ere niri, sarrerak ez zeuden zenbakituta, eta esan ziguten esertzeko nahi genuen lekuan, Oiher nire atzean jezarri zen.

Oso handia zen leku hori, Auditorium deitzen da.
Gero, musikari pila bat kokatu ziren eszenatokian, jotzeko. Biolin asko zeuden bereziki, ere biolak eta biolontzeloak, eta atzean perkuziozko instrumentoak: txindatak, danborrak... Hasi ziren jotzen eta oso ondo egiten zuten, gainera nahiko gazteak ziren gehienak. 
Nik ez naiz inoiz joan Euskalduna Jauregira, bakarrik denok dakiten bezala eskolarekin.

4 edo 5 pieza jo zituzten, nahiko laburra izan zen kontzertua, Gutxi gora bera 30-35 minutu iraundu zuen, baina oso polita izan zen. Asko gustatu zitzaidan.
Amaitu eta gero etxera joan ginen.

1 comentario: