martes, 15 de marzo de 2016

NIRE ASTEBURURIK ONENA!


Larunbata:
Asteburu hau oso ona izan da niretzat. 
Resultado de imagen de kung fu panda 3Atzo, (Larunbata) etxean nengoenean film bat ikustea bururatu zaion nire amari. Nik, nire arreba eta nire aita ideia ona zela esan genuen, eta ordenagailuz Bizkaiko zinemaren kartelera ikusi genuen. "Kung fu panda 3" ikustea adoztu genuen. Nire amak internetetik sarrerak erosi zituen, kola handi batean ez egoteko. Gero Bilbora abiatu ginen, Zubiartera joan ginen filma ikustera. 20:00 orduan hasi zen.
Nik gozokiak erosi nituen filmerako, eta nire arrebak ere bai.
Oso polita iruditu zitzaidan, baina nire aitak esaten zuen ez zela realista. Nik ez dut istorioa aipatuko, nahi baduzue jakin, ikusi beharko duzue.
Amaitu eta gero Pizzeria batera joan ginen afaltzera, 
"La Mafia" deitzen zen, eta nik "lau gazta" edo quattro formaggi deitutako Pizza aukeratu nuen, oso gozoa egon zen, amaitu eta gero etxera joan ginen.


Igandea:
Igande hau bikaina izan da ere.
Lehenengo etxean erreki oilaskoa jan genuen batera.
Sarrerak geneuzkagulako, Athletic-Betis ikusteko 18:15ean. Sarrera hauek internetetik erosi genituen ere.
Lehenengo, Basaurira joan ginen, Arizen kotxea utxi eta metrora joan ginen. San-Mamesera joateko, jende asko zegoen. 
San-Mameseko geltokian geratu ginen biok. Jende pila bat zegoen Athletikekoa, baina Betisekoa oso gutxi.
San-Mamesaren ondoan zegoen taberna batean gelditu ginen. 
Gero, San-Mamesera sartu ginen partidua ikustea, eta denbora bat eta gero hasi zen!
Ez zegoen Adurizek jolasten, eta gainere onetariko bat da.
Minutu batzuk eta gero... Sabin Merino gola sartu zuen!
Orain Athletic 1 Betis 0 geuden. 
Resultado de imagen de athletic 3 betis 1Oso pozik negoen, gero amaituko zenean, Gola!! Mikel Rico gola sartu zuen! Pozago negoen, lehen baino gehiago. 
Gero, lehenengo zatia amaitu zen.
Oso pozik negoen. Gero txisa egitera joan nintzen deskansoan. 
Minutu batzuk eta gero, Donut bat jan nuen.
Partidua hastean gola! Athletikekoa, berriro Sabin Merino, Orain 3-0 zeuden, amaitzerakoan, gola! Orain Betisekoa, Ruben Castro sartu zuen, partidua 3-1 amaitu zen.
Oso pozik negoen, gero  etxera joan ginen.




3 comentarios:

  1. Nik oraindik ez dut film hori ikusi baina ikusi nahi dut

    ResponderEliminar
  2. zelako asteburu interesgarria!

    ResponderEliminar
  3. Gauza pilo bat egin zenituen bi egunetan soilik.

    ResponderEliminar