sábado, 12 de marzo de 2016

nire izekoren urtebetetzea

                                               

                        Izekoren urtebetetzea.

Martxoak 6  izan zen nire izekoren urtebetetzea. Joan ginen jatera, nire ahizpa geratu zen etxean ikasi behar zuen 5 azterketa zituelako eta gainera tripako mina zeukalako. Joan ginen oso berandu Gazteizera. Ailegatu ginenean joan behar ginen txokora baina ez genuen jakin nondik joaten zen. Eskerrak nire beste izeko bai zekiela nondik joan baina ez genuen konfiatzen. Azkenean konfiatu genuen. AZKENEAN HELDU GINEN !!!!!
Nire aitite, nire izeko eta ni atera ginen autotik azkarrago heltzeko. Nire aitite daukanez igeltsoa ibiltzen zuen oso astiro. Ni joan nintzen azkarrago. Heldu ginenean txokora bakarrik zegoen nire osaba. Gero etorri zen nire aita eta nire amama. Segidan etorri ziren nire lehengusinak, nire izeko eta nire izekoren gurasoak. Gero ere egon ziren txokoan beste batzuk. Etorri zirenean jan genuen.

  1. Jan genuen pikoteo eta kaldo berotzeko.(nik ez).
  2. Oilaskoa patata frijituekin.
  3. Postrea pastelitoak.
Gero egon nintzen jolasten nire lehengusu txikiekin.
Ordu bat pasa ondoren proposatu nuen jolastea eta kartetara jolastu genuen. Geroago etorri zen nire lehengusinaren lagun bat. Nire aitite nahi zuenez joan bere etxera joan behar ginen. Joan ginen eta etxean bukatu genuen eguna.

       


1 comentario: