lunes, 7 de marzo de 2016

NIRE LEHEN EGUNA DANTZA MODERNOAN

Resultado de imagen de pilar leivaNire lehen eguna dantza modernoan pasaden asteartean izan zen. Pilar Leiva eskolara joaten naiz. Nik dantzan apuntatu nahi nuen eta Iratik esan zidan bera dantza modernora joaten zela eta astearteetan joaten zela.
Orduan ni astearteetan apuntatu nintzen eta Iratirekin joaten naiz.

Dantza mota hau oso dibertigarria da. Iratik esan zidan bi lagun zituela, Uxue eta Ariane eta nik pentsatsen nuen ez nituela ezagutzen, baina ezagutzen ditut. Nire andereñoa oso maja da eta neskak ere.

Bi koreografia egiten ari gara baina nik ez dakit nola diren. Bat aterkiarekin egiten ari gara eta bestea ezer barik.

Bihar asteartea delako dantzara joango naiz eta oso ondo pasatzea espero dut .


ESPERO DUT ZUEK ERE DANTZA MODERNORA APUNTATZEA!!!!!!!!!!!  

6 comentarios:

  1. Nik nire amari konbentzitzen hari naiz María eta Iratirekin joateko

    ResponderEliminar
  2. Nik nire amari konbentzitzen hari naiz María eta Iratirekin joateko

    ResponderEliminar
  3. Nire arreba akademia berdinera apuntatuta dago

    ResponderEliminar
  4. Eta nire ama ere bai

    ResponderEliminar
  5. Zenbat gauza egiten duzue.

    ResponderEliminar
  6. Zenbat gauza egiten duzue.

    ResponderEliminar