martes, 1 de marzo de 2016

PROBINTZIEKO LANAREN AURKEZPENA

Gaur, 2016ko martxoaren 1an gure probintzieko lanen aurkezpena egin dugu, oraindik ez dute denok 
Resultado de imagen de provincias de euskera
egin, egin dira: Zuberoa, Lapurdi eta azkenik Nafarroa eta Behe Nafarroa batera. Nire taldeak bai egin du, niri Zuberoa tokatu zitzaidan, nire taldea lehenengoa izan da aurkezpena egiten. gauza hauek ziren auzkertu behar genuenak:
Kokapenak, mendiak, ibaiak, klima, paisaja, lanbideak, ohiturak... Nik paisaja eta klima ikasi nuen, baina ekonomia (Lanbideak) egin nuen, horregaitik ez nuen oso ondo egin. Oraindik Bizkaia, Gipuzkoa eta Araba tokatu zaiotenak ez  dute egin. Maisuak argazki batzuk egin digu. Falta direnak bihar egingo dute aurkezpena, uzte dut. Nire taldea lehenengoa izan da aurkezpena egiten.
Resultado de imagen de provincias de euskadi

4 comentarios: