jueves, 10 de marzo de 2016

UDA GOGORATZEN

CASTRON:
Resultado de imagen de castro urdiales

 Udan oso ondo pasatzen nuen beroarekin, pistinarekin...
Ni uztailan Castrora joaten naiz. Bi hondartza daude bata haundia eta beste bat txikia.
Castron etxe bat daukat, urbanizazio bat da eta hor pistina bat dago bata haundia eta bestea txikia ume txikientzako.
Urbanizazioan lagun bat daukat.
Batzuetan bero asko egiten duenean hondartzara joaten gara eta hor jaten dugu. Hondartzara joan eta gero hondarra daukagulako pistinara joaten gara. Eta batzuetan ere paseoak egiten ditugu.

VILLAR DE ARNEDON:

Villar de Arnedora joaten naizenean Abuztuan joaten naiz. Hor bero pilo bat egiten du. herri txiki bat da. Villarrean ez dago hondartzarik baina pistina dago.
Nire amamak Villarrean etxe bat dauka. Nire urtebetetzea Abuztuan delako hor ospatzen dugu nire lehengusuekin, nire osabekin...
Hor lagunak ditut, eta oso ondo pasatzen dut leku horretan baina ere beste leku batzuetara joaten naiz.
Resultado de imagen de verano

9 comentarios: