martes, 5 de abril de 2016

Galduta


Bizitzan, supermerkatu handi batean edo herrian galduta egotea gauza normala da. Guztiok egon gara noizbait galduta beraz horrelako egoeretan ez gara larritu behar. Nire gurasoek beti esan didate galdu naizen tokian geratzeko edo bestela edozein gauza gertatzekotan toki zehatz bat adosten dugu berriro han elkartzeko. Herri handi batean galtzen bagara ordea ez da hain erraza irtenbidea aurkitzea. Londresen adibidez, niretzat irtenbide onena norbaiteri telelefonoa eskatu eta zure gurasoei deitu. 

Ume txikientzat ordea eskumuturrekoak erostea eta bertan gurasoen telefonoak ipintzea da onena.
Nire ahizpak eta ni supermerkatuan aitarengandik ezkutatzen gara eta berak gu ez ikustea da jolasaren helburua. Txikitan ere horretara jolasten genuen baina galdu bezain laster gainerakoei sarreran itxaroten genien. Nire aholkua:
Adi egon horrela ez zarete galduko.

2 comentarios:

  1. ni nire izekoekin esaten dugu leku bat galtzen ba zara eta nire ama aeta aitarekin egiten dugu geratzea leku orretan.
    Nire ahizpa txikia zenean galdu zen eta geratu zen lekuan eta ahurkitu genuen oso askar.

    ResponderEliminar
  2. ni nire izekoekin esaten dugu leku bat galtzen ba zara eta nire ama aeta aitarekin egiten dugu geratzea leku orretan.
    Nire ahizpa txikia zenean galdu zen eta geratu zen lekuan eta ahurkitu genuen oso askar.

    ResponderEliminar