miércoles, 13 de abril de 2016

Igandea

Igandean goizean etxerako lan batzuk amaitu nituen. Geroago lehengusina etorri zen nire etxera. Ondoren kalean familiarekin geratu ginen jateko Galdakaoko taberna batean. Tabernan oso ondo jan nuen, lehenengoz ensalada piska bat jan nuen, bigarrenean piper-frijituak probatu nuen oso gozo zegoen, hirugarrena haragia eta azkenekoa ezin zela falta izozki bat.


Arratsaldean telepizzara joan nintzen Unaik eta Urtatsek (futboleko lagun bat) gonbidatu zidatelako. Lehenengoz Mugurun egon ginen jolasten, futbolean nola ez, gero arrapaketera jolasten hasi ginen baina Unairen eta Urtatsen ama etorri ziren esatera pizzak zeudela. Gu joan ginen eta ni sartu nintzenean ikusi nuen jende pilo bat (30 gutxi gora bera) nire ama eta aita ez didate utziko hainbeste jende etortzea nire urtebetezera. Pizza oso gozo zegoen eta  denok pizza jan genuenean berriro futbolera jolastera joan ginen. Bapatean Mikel Caballeroren urtebetetzeko jendeak esan zigun partidu bat jolasteko eta guk esan genien baietz. Partidua irabazi genuen. Azkenik Athleticeko partidua ikusi genuen jatetxe batean, oso txarto jolastu zuen Athleticek.

3 comentarios:

  1. Gero etxera bueltatuko zinen beteta lehenengo janaria familiarekin eta gero urtebetetzea buffff.
    Piperrak daude oso gozo

    ResponderEliminar
  2. Gero etxera bueltatuko zinen beteta lehenengo janaria familiarekin eta gero urtebetetzea buffff.
    Piperrak daude oso gozo

    ResponderEliminar
  3. Paulek esan bezala pilo bat jan zenuen egun hartan :-)

    ResponderEliminar