domingo, 17 de abril de 2016

LARUNBATA BILBON



Pasa den larunbata, Bilbon iraundu nuen osoa.

ImageLehenengoz, Pizzeria batera joan ginen jatera "Nicoletta" deitutakoa, oso ondo jan genuen.
Oso gozoa zegoen dena, nik lau gaztako pizza aukeratu nuen.
Postrea, txokolatezko izozki bat. Gozo-gozoa zegoen.

Geroago, Athletikeko etxea ikusiko genuenean, tulipan polit batzuk ikusi genuen, gorriak ziren.
Eta bezte lore zuri batzuk zeudenez Bilboko bandera bezala, eta Athletiken koloreak bezala zeuden

Minutu batzuk eta gero Athletiken etxera (Ibaigane)-ra ailegatu ginen oso polita zen kanpotik ikusita, eta jardin handi bat zeukan.
Leku horretan Athletik batzarrak egiten dute.
Athletik etxea


Gero, isozaki dizenatutako
zeru-harraskariak.
Oso altuak ziren.
Biak berdin-berdinak ziren.


Hori ikusi eta gero, zubizuri-tik
alde batetik bestera joan ginen, ibaiaren goian.

Eta hurrengo geltokia, udaletxea zen.
Oso polita.
Gero nire osabak etorri ziren eta taberna batzuetan egon eta gero, etxera joan ginen.
Larunbat oso ona pasatu nuen.


3 comentarios: