jueves, 21 de abril de 2016

LARUNBATA TXOKOAN


Larunbatean txoko batera joan nintzen ama,aita,ahizpa,amama,osaba,lehenguzu, amamaren lagunak, bere alabak eta bere alaben umeekin.

Nik bere umeen ume batekin,lehenguzuarekin eta nire ahizparekin jolastu nuen. Bakarrik Xabier izeko batekin jolastu nuen; bestea Peio ez zegoen gurekin.






Nire aita,  ni lagunekin joan nintzenean, txokora joan zen. Aita goizean Gorbeara joan zen eta ezin izan zuen gurekin bazkaltzera etorri. Nik jan eta gero, lagunekin Mugurun geratu nintzen eta lagun bateri broma hau egin genion:

 Elena -ri lagun bat telefonoz deitu zion eta galdetu zionean non zegoen, Elenak erantzun zion :
Txinan geundela, eta hori  sinesteko Irune eta nik idioma arraro bat hitz egiten hasi ginen eta  mobileko traduktorean Txino jarri genuen eta handik esaten genion.
Eta kaletik ikusi gintuenean... ez zen asko haserretu!!!

Eta  orduan berarekin jolastu genuen.
Lagunak joan zirenean ni txokoan zeudenekin joan nintzen Sevillana dantzatzera eta niri guztiok ezagunak ezirenak baita ere txalokatu zidaten eta ze artista ohiukatzen zeuden.
Gero batzuk joan egin zirenean Paula,Itsaso,Imma,ama,amama eta ni ordu batak eta pikurarte geratu ginen ni eta ama etxera joan ginenean Urkitik pasatu ginen eta festa zirudien, baina gu ez ginen hara sartu, gu etxera joan ginen.

3 comentarios: