miércoles, 13 de abril de 2016

LARUNBATEAN BALMASEDAN



Resultado de imagen de casa torre balmasedaAsteburu honetan Balmasedara joan naiz , saskibaloiko partidu bat ikustera. Ibaizabalek Balmasedaren kontra jolastu du. Partidu emozioi handiekin zen, eta Ibaizabalek (nire taldea) irabazi du 12 puntuagatik.
Partidu eta gero Balmasedan ibili naiz, herria ikusteko eta oso polita da. Han, zubi batean etxe-dorre bat dago eta oso ondo ikusten da. Gero gauza gehiago egin ditut, taberna batera joan naiz. Ondoren parke batera joan naiz. Balmasedara joan eta gero nire lagun baten etxera jolastera joan naiz . 

5 comentarios:

  1. Selako eguna eta zergaitik ez zenuen jolastu partidua??

    ResponderEliminar
  2. Ze ondo guk irabazi genuela

    ResponderEliminar
  3. ni joan naiz mila aldiz Balmasedara ze ni re ama dauka lagunbat eta gonbidatzen digu bere etxera

    ResponderEliminar
  4. ni joan naiz mila aldiz Balmasedara ze ni re ama dauka lagunbat eta gonbidatzen digu bere etxera

    ResponderEliminar
  5. Oso polita da Balmaseda.

    ResponderEliminar