miércoles, 13 de abril de 2016

LASTER ZUZTARLUZEKO FINALAK


Nire klaseko zuztarluze finala laster izango da.
Nik Iker Gonzalezekin jokatuko dut batera, nire etxean praktikatzen dut gehienak ondo jakitzeko.
Resultado de imagen de zuztarluzeBesteko batzuk dira: Pablo eta Bachir, Mikel eta Enai, Iker de Miguel eta Unai, Alex eta Aner, Paule Vega eta Naiha...
Espero dut Iker eta nik irabaztea.

Ere Apirilak 18 5. mailako finala, gure arteko bi pertsona joango dira 5. mailako finala egitera, 5.B, 5.A eta 5.Cko klaseen artean.
Resultado de imagen de zuztarluze irudiak
Hurrengo egunean, Apirilak 19 (nire aititeren urtebetetzea) 5. eta 6. mailako artean.

Gero beste eskola batzuetaren kontra jolastuko dugu, eta nire gelako bi ba dira, tirolinak eukiko ditugu denok sari bezala.





2 comentarios: